Česká spořitelna preventivně upozorňuje své klienty na podvodné e-maily
02.02.2012
V posledních dnech byla zaznamenána podvodná e-mailová zpráva (tzv. phishing), která má vzbudit dojem, že byla odeslána Českou spořitelnou. Zpráva vyzývá příjemce, aby zaslali své údaje a údaje o své kartě (jméno a příjmení, číslo kreditní karty, rodné číslo držitele, kód CVV2/CVC2 – poslední tři čísla kreditní karty nacházející se na zadní straně a platnost karty) zpět na e-mailovou adresu odesílatele.
Česká spořitelna žádnou takovou zprávu klientům nerozesílala a po svých klientech nikdy prostřednictvím e-mailu žádné bezpečnostní údaje nepožaduje.
Česká spořitelna preventivně prosí klienty, aby v případě, že zprávu obdrží, na ni v žádném případě nereagovali. Pokud by někdo z klientů požadované údaje vyplnil a zaslal odesílateli, doporučujeme co nejrychleji se obrátit na Klientské centrum České spořitelny na telefonním čísle 800 207 207.
Česká spořitelna zároveň prosí klienty, kteří podvodný e-mail dostali, aby jej zaslali na adresu csas@csas.cz.
Zprávu najdete na stránkách České spořitelny, a.s.
Česká spořitelna žádnou takovou zprávu klientům nerozesílala a po svých klientech nikdy prostřednictvím e-mailu žádné bezpečnostní údaje nepožaduje.
Česká spořitelna preventivně prosí klienty, aby v případě, že zprávu obdrží, na ni v žádném případě nereagovali. Pokud by někdo z klientů požadované údaje vyplnil a zaslal odesílateli, doporučujeme co nejrychleji se obrátit na Klientské centrum České spořitelny na telefonním čísle 800 207 207.
Česká spořitelna zároveň prosí klienty, kteří podvodný e-mail dostali, aby jej zaslali na adresu csas@csas.cz.
Zprávu najdete na stránkách České spořitelny, a.s.